Jag vara med i Outsiders?

Kollar på outsiders, handlar om att gifta sig som ung. En indisk tjej blev bortlovad och förlovad på hennes 11-års dag. Mannen i fråga är hennes syssling. Hon är 18 år och har precis tagit examen och han är 28 och har precis kommit från (något land som jag inte kommer ihåg) för att nu gifta sig och bo med henne...

Av detta kom jag och tänka på en ganska äcklig sak som hände när jag var ungefär 9 år. Min kusin, Gustav (lika gammal som mig) och jag var på Gröna Lund med hans föräldrar. När vi åkt klart och skulle åka hem stannade vi på Mcdonalds vid medborgarplatsen för att käka lite kvällsmat. Jag och "Gurra" fick ett eget litet bord medan hans föräldrar satt en bit bort (vårt val eftersom vi tyckte vi var sååå coola) VET NI VAD GRABBEN DÅ SÄGER? Att han är kär i mig. En jävla kusin, jag dog! Jag började gråta och hans föräldrar försökte snällt förklara för honom att det kanske inte var en sådan bra idé.. 

Som "tur" är bor han i Stockholm och vi träffas ytterst sällan. De senaste släktträffarna har han inte vågat komma till för att jag har haft med mig pojkvän (ej längre min man) och han var rädd för honom. Vi var bästa kompisar när vi var små, jag och min kusin. Jag vet inte riktigt, men jag kommer så väl ihåg denna situation och jag är nog fortfarande lite rädd för honom...

Min kusin åt för övrigt bajs när han var liten för att han trodde att det var choklad.. Han har även en ganska cool papegoja som kan härma telefonen så man tror att det ringer. Andra saker han säger är "Gå och bada" , "pappa" och sedan kan han busvissla. Coolt.. Jag ska försöka hitta en bild på min kusin(eller kanske hemskt att hänga ut honom här) men det är ju trots allt ett bra tag sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0