run idiot run

Alltså det här är nog något bland det värsta jag har varit med om. Skulle ge mig ut på en lugn och långsam löprunda. Och vad händer? Jo, för det första, när jag har sprungit ca 1 km kommer hela VIK/VSKs (vad vet jag) 92-lag (?!) och nosar mig i nacken. Kändes då som om jag hade två val, ge upp eller öka farten. Kan ju säga att jag inte gav upp iaf. När jag väl hade blivit av med dem (De sprang endast  2,5 km) så kunde jag äntligen pusta ut. Visserligen hade jag nu blivit ganska trött eller det kändes iaf i kroppen att jag var ute och rörde på mig, ha! 

Andra varvet tog jag mig igenom utan någon större skada.
Men sedan hände det!

Jag påbörjade mitt tredje varv lite så där halvt trött, haha! Efter ett tag märkte jag att att de började bli mörkt och plötsligt slog det mig att det snart skulle bli kolsvart. Jag var verkligen ensam kvar! Har nog aldrig sprungit så snabbt i mitt liv, eller så är jag bara väldigt otränad nu, ha!

image166



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0